خیال کردم یه عمر با من می مونه

            خیال کردم  یه عمر با من می مونه                                گمون کردم  واست یه هم زبونم

             نگفته بود پی یه عشق دیگه است                                که تحقیر بشم دل بسوزونم

               نگفت به فکر فرصتی دوبارست                                  برای دل بریدن فکر چارست

               نگفت به فکر تحقیر نگاهاست                                    شکستن غروری پاره پارست

                حالا به مرگ من رازی نمی شه                                 می خوات جون بکنم واسش همیشه

                 به اون ظالم بگین نفرین این دل                                تا زنده ام براه زندگیشه

                درسته کولیا بی کس و کارن                                      ولی واسه خودم خدایی دارم

                برای دیدنه روز عذابت                                              دارم ثانیه ها رو می شمارم

نظرات 3 + ارسال نظر
هلو پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام
این مطا لب زیبا رو از کجا می ارید خیلی با حالید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:30 ب.ظ

مینا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام
واقعا خسته نباشید.خیلی عالی بود.
امیدوارم این مطالب تلنگری باشه برای دلای خسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد