کاش عاشق نمی شدم

کاش عاشق نمی شدم

 

یالااقل این همه صادق نمی شدم

 

کاش عاشقانه هانبود

 

یالااقل صادقانه هانبود

 

کاش تورانمی دیدم

 

یالااقل تورانمی چیدم

 

کاش این چاله ها نبود

 

یالااقل ناله ها نبود

 

کاش آشنایی ها نبود

 

یالااقل در پشت جدایی هانبود

 

کاش درکم نمی کردی

 

یالااقل ترکم نمی کردی

 

کاش دل غمگین نبود

 

یالااقل رحمگین نبود

 

کاش نگاهم نمی کردی 

 

یالااقل صدایم نمی کردی

 

کاش غافل نمی شدم

 

یالااقل عاقل نمی شدم

 

کاش دل گریان نبود

 

یالااقل نالان نبود

 

کاش برایم نمی خواندی

 

یالااقل پیشم نمی ماندی

 

کاش محبت ها نبود

 

یالااقل صداقت ها نبود

 

کاش نگاهت نمی کردم

 

یالااقل دلم را هوایت نمی کردم

 

کاش عاشق نمی شدم

 

یالااقل این همه صادق نمی شدم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد