کاش عاشق نمی شدم

کاش عاشق نمی شدم

 

یالااقل این همه صادق نمی شدم

 

کاش عاشقانه هانبود

 

یالااقل صادقانه هانبود

 

کاش تورانمی دیدم

 

یالااقل تورانمی چیدم

 

کاش این چاله ها نبود

 

یالااقل ناله ها نبود

 

کاش آشنایی ها نبود

 

یالااقل در پشت جدایی هانبود

 

کاش درکم نمی کردی

 

یالااقل ترکم نمی کردی

 

کاش دل غمگین نبود

 

یالااقل رحمگین نبود

 

کاش نگاهم نمی کردی 

 

یالااقل صدایم نمی کردی

 

کاش غافل نمی شدم

 

یالااقل عاقل نمی شدم

 

کاش دل گریان نبود

 

یالااقل نالان نبود

 

کاش برایم نمی خواندی

 

یالااقل پیشم نمی ماندی

 

کاش محبت ها نبود

 

یالااقل صداقت ها نبود

 

کاش نگاهت نمی کردم

 

یالااقل دلم را هوایت نمی کردم

 

کاش عاشق نمی شدم

 

یالااقل این همه صادق نمی شدم

 

درد دل

می دونم دلت شکسته می دونم غم تو دلت نشسته ، نمی خوام نمک بپاشم ، می خوام مرحمی برات شم ، ولی چیکار کنم که وقتی دلمو شکستی هیچکی برام مرحم نشد ، اگه می بینی نمی تونم مرحم خوبی برات باشم همش واسه اینه که کسی مرحمم نشد .
خسته شدم از این روزگار ، از این روزگار بی تو ، پس کی می آیی ؟ آخه تا کی باید منتظر باشم ؟ می دونم بر می گردی ، می دونم مال خودمی ، ولی چه کنم که دلم راضی به این جدایی نیست .
حرفای ناگفتنی برات خیلی دارم ولی بغضم نمی زاره دلم خالی شه .
بخدا من نمی دونستم غم چیه ؟ غصه چیه ؟ درد چیه ،؟ دوا کدومه ؟ تو یادم دادی درد چیه غصه کدومه
بخدا دریچه قلبمو به روی همه بستم آخه فقط می خوام تو، تو دلم باشی ، همه می گن اون دیگه مال تو نیست ، همه می گن دلش یه جای دیگه است ، می گن که اون لایق عشق تو نیست

کسی آمد که حرف عشق را با ما زد

امروز این شعرو گذاشتم  چون یکی از شعرهایست که سرنوشت منو رقم زد (لطفا با نظراتتون یه حالی به این خاطره من بدین)
کسی آمد که حرف عشق را با ما زد
دل ترسوی ما هم دل به دریا زد
به یک دریای توفانی
دل ما رفته مهمانی
چه دور ساحلش
از دور پیدا نیست
یک عمری راه و در قدرت ما نیست
باید پارو نزد وا داد
باید دل رو به دریا داد
خودش میبردت هرجا دلش خواست
به هرجا برد بدون ساحل همونجاست
به امیدی که ساحل داره این دریا
به امیدی که آروم میشه تا فردا
به امیدی که این دریا فقط شاه ماهی داره
به عشقی که نمیبینی شباشو بی ستاره
دل ما رفته مهمانی

به یک دریای طوفانی
باید پارو نزد وا داد
باید دل رو به دریا داد
خودش میبردت هرجا دلش خواست
به هرجا برد بدون ساحل همونجاست

منم دل و به دریا زدم که........