تنهای تنها

من از تنهایی خویش گریزانم به ناکجا

اگر کلامیست، همه حرف دل است !! نه حرف دل مردم

به خدا عشق به رسواشدنش می ارزد وبه مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

دفترقلب مرا واکنو نامی بنویس سند عشق به امضا شدنش می ارزد

به تو می اندیشم

از تو ای شادترین

ای تازه ترین

توکه سرسبزترین منظره ای

توکه سرشارترین احساسی

توکه سنگ صبورم بودی

درتمام لحظاتی که خدا شاهد اندوهم بود

به تو می اندیشم

به تو میبالم و از تو میگیرم

هرچه انگیزه درونم دارم

من شباهنگام

آندم که ترا نزد خودم میبینم

بهترین ارامش . برترین خواهش و احساس نیاز

در درونم میجوشد

روزها میگذرد

عشق ما رو به خدایی شدن است

رو به برتر شدن از هر حسی

که در این عالم خاکیست

دوستت دارم از همین نقطه خاکی تا عرش

                                        از زمین تا به خدا

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ق.ظ

دمت گرم خیلی بچه باحالی هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد